středa 9. září 2015

Jak jsem dělal mé nové záhlaví

Ahoj a vítejte u článku, kde vám ve zkratce popíši, jak jsem si vytvořil nové záhlaví na blog, které právě teď můžete vidět. Vlastně to nebylo nic složitého. Využil jsem jednoduchosti a živých moderních barev. Vše je vytvořeno v programu Zoner Photo Studio 17, který používám na veškerou práci s grafikou.
  1. Poskládání obrázků na pozadí
    Do úplného pozadí jsem vybral 5K Wallpaper vodopádu z Macu. Nejdřív bylo nutné vybrat vhodné obrázky. Nejdřív jsem vybral iZařízení, protože si myslím, že to může vypadat dobře. Jakmile tam byly všechny, rozhodl jsem se podívat na můj iCloud a vybral jsem některé fotky. Ty jsem pak přidal do pozadí. Hotové pozadí pak vypadalo nějak takto.

  2. Rozmazání
    Pak jsem využil Gaussovského typu rozmazání a celé pozadí jsem rozmazal. To je celkem celé.
  3. Přidal jsem nápis a iPad
    Teď jsem přidal iPad, na kterém jsem si otevřel moji profilovou fotku na Facebooku. Celé jsem to vyfotil na modrém pozadí, nicméně osvětlení nebylo moc dobré. I přes to se mi podařilo celkem dobře fotku vyklíčovat a nedostatky jsem dodělal gumou. 
    Teď už jsem jen vložil iPad s fotkou na průhledném pozadí do celého záhlaví a přidal jsem text. Jako největší jsem vybral mé jméno a pod něj jsem vložil loga sociálních sítí, na kterých mne najdete a můžete sledovat. Vedle každého loga jsem napsal můj nick na sociální síti.
A to je vše, celkový čas práce zhruba 1 a půl hodiny i s vybráním obrázků.

Žádné komentáře:

Okomentovat